100 ימים של שינוי

רוצים לעשות שינוי? יש שינויים של "זבנג וגמרנו", כמו החלטה לשנות מקום עבודה – ברגע שעברנו השינוי נגמר. לעומת זאת, יש שינויים שדורשים הרבה התמדה. שינויים אלו יכולים להיות קטנים יחסית, למשל לעשות מספר תרגילי ספורט ביום, או שינויים כוללים ומקיפים של אורח החיים – למשל שינוי כולל של הרגלי התזונה והפעילות הגופנית. מה שמשותף לכולם הוא שלא קל לשנות הרגלים שהתקבעו במשך זמן, ואנשים רבים שמתחילים שינוי במוטיבציה גבוהה מוצאים כי הוא נגמר בקול ענות חלושה והם חוזרים להרגלים הישנים.

אתר בשם giveit100   שם לעצמו מטרה: לעזור לאנשים שרוצים לעשות שינוי. אחד הקשיים בעשיית שינוי הוא שאתם לבד עם זה. אם תפסיקו, אולי תשמעו כמה תגובות מחברים או בני משפחה שיודעים על ההחלטה, אבל זהו פחות או יותר. אם אינכם נמצאים בטיפול או בקבוצה העוסקת בשינוי – לא יהיו יותר מדי הדים להתמדה או חוסר ההתמדה שלכם. האתר מסייע לשנות זאת. רוצים שינוי? תעדו זאת באופן יומיומי לאורך 100 ימים והעלו לאתר. הלייקים והתגובות יכולים לסייע לכם להתמיד. רוצים להגביר את המחוייבות? שתפו גם בפייסבוק או בכל רשת חברתית אחרת. קשה לכם? הסתכלו על סרטונים של אנשים שעברו כברת דרך בשינוי שלהם כדי לקבל השראה וללמוד איך התמודדו עם רגעי משבר.

ומבין כל הדוגמאות המקסימות שבאתר, בחרנו להראות את סיפורה ברידג'ט, בחורה בת 23 הסובלת מעודף משקל, שהחליטה לעבור לאורח חיים בריא יותר. מוזמנים לראות איך זה נראה אחרי 100 ימים . מעורר השראה? זה הזמן לחשוב מה אתם רוצים לשנות ומה הדרך שמתאימה לכם לעשות זאת. אם האתר אינו הדרך המתאימה ביותר עבורכם, אולי 10 הטיפים הבאים לשינוי יעזרו לכם.

אם ניסיתם לשנות בכוחות עצמכם ללא הצלחה, או שהמשימה נראית לכם מעל לכוחותיכם, חשוב לזכור שעריכת שינוי אינה דבר קל ופעמים רבות צריך עזרה בדרך כדי להוציא את השינוי לפועל ולהצליח להתמיד. טיפול  קוגנטיבי התנהגותי הוא טיפול פסיכולוגי קצר וממוקד שיתן לכם כלים להתמודד עם קשיים שעולים במהלך השינוי, ותמיכה וליווי שיסייעו להתמיד ולשנות. טיפול זה מתייחס גם לנטייה לחזור לדפוסים ישנים, ומפגשי מעקב שימשכו לאחר סיום הטיפול יסייעו להמשיך ולשמר את ההישגים לאורך זמן.

לתאום פגישת הערכה התקשר/י
1-800-657-657

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

phone

Call Now Button